Welkom op onze blog!

Laat gerust een berichtje achter, dat vinden we leuk!

zaterdag, juli 18, 2009

Doorstartfoto

Voor het geval iedereen inmiddels vergeten was hoe ze er ook al weer uitzagen:



Met als speciale bijlage deze uitspraken van Arend en Bette!

Arend:
"Papa kijk wat ik hier heb op mijn knie! Ik heb een muggenbubbel!"
"Mama, ik wil geen gras in mijn aardappels!" (over de ovenaardappeltjes met rozemarijn)

Bette: ('s avonds in bed)
"Zagen, zagen, wiele-wiele-wagen (zeg nou zelf, ziet u vaak wagens met wieden eraan?)
Baby-Jan kwam thuis om een boterham te vragen,
Vader was niet thuis, moeder was niet thuis...
- o nee, eerst moeder! -
Moeder was niet thuis, vader was niet thuis,
piep zei de muis in het voorhuis!"

2 opmerkingen:

Unknown zei

prachtig

Anne-Wil zei

Hey,

Nou mij ben je als bezoeker van je site nog niet kwijt. Geweldig om weer te lezen hoe het bij jullie eraan toe gaaat.

Enne, wat is Jan inmiddels groot geworden!

Groetjes Anne-Wil (van Gert, je weet wel Dam)