Welkom op onze blog!

Laat gerust een berichtje achter, dat vinden we leuk!

maandag, januari 23, 2006

Verjaardagsfeest

Gisteren was tante Ilse jarig!

Ze vierde het de dag ervoor, op zaterdag dus. De hele familie was uitgenodigd om te komen koffieleuten en lunchen met heerlijke broodjes en snert. Het was erg gezellig!

Hier is dan de jarige Jet met Arend op schoot:



En... deze bliksemflits is ook een oude bekende...
Wie raadt?

(Eigenlijk moet ik nu even linken, maar dat moet een zogenaamde "deep link" zijn hoorde ik een tijd geleden eens, en ik weet niet wat dat is.)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt anders mijn weblog hier wel keurig ge-deeplink-ed!
Een deeplink is niets anders dan ipv naar de homepage, naar een andere, meer relevante pagina dieper in de website te linken (dus alles behalve de homepage).

Anoniem zei

edit: in je volgende post heb je ge-deep-link-ed (domme blondjes mop), niet in deze zie ik nu.

Anoniem zei

mooie foto van 'schoon'dochter en 'klein'zoon
erg leuk

Anoniem zei

engel "anna"