Welkom op onze blog!

Laat gerust een berichtje achter, dat vinden we leuk!

maandag, december 19, 2005

Natuuronderwijs

Op verzoek van Christiaan: een foto van alle machines in ons tuintje!
De boel is nu netjes omgeploegd.



De week erop is onze oprit bestraat! Gerben, Arend, Gea en Christiaan hebben geweldig werk geleverd, terwijl Arend en ik het huis waren onvlucht (schandelijk...) maar ik heb het natuuronderwijs van Arend op me genomen.

We zijn een schitterende tondelzwam tegengekomen!
Arend vond het natuuronderwijs minder interessant dan zijn opa graag zou zien.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

en waarom was jij het huis ontvlucht? beetje rolbevestigend hoor! kind onder het afdakje, en klussen! ;)

komen er trouwens zaadjes gras in, of lappen?

Anoniem zei

ik zie maar één machine in de tuin eigenlijk... wel een grote :)

Anoniem zei

ik heb ook al gezocht naar de vele machines, maar kom tot 1.
misschien moet opa het natuuronderwijs maar ter hand nemen? dan kun jij meeklussen :)

De Spiekers zei

Echt niet... dit bevalt me veeeeel beter!